Vestigingen in Drachten: Pyriet 23 & De Hemmen 6
Select menu item

Isolatieglas binnen 1 werkdag gereed bij Van Reenen Glas!

Door te investeren in een complete isolatieglaslijn kunnen wij nu allerlei beglazingen zelf samenstellen. Dubbel en driedubbel glas desgewenst gecombineerd met veiligheids- of figuurglas, glas-in-lood en zelfs brand- of inbraakvertragend glas. Vanaf nu staan de bestellingen binnen 1 werkdag af fabriek klaar (zolang de voorraad strekt). Dit is uniek in het Noorden. Van Reenen Glas beschikte al over een modern machinepark met eigen zagerij en een ruime voorraad glas waardoor beglazingen tot 60 mm. glasdikte kunnen worden samengesteld.

De moderne machines maken een nog snellere levering van HR++ isolatieglas mogelijk. Bij een spoedbestelling, zoals in geval van glasschade, kan binnen 24 uur uw nieuwe ruit gemaakt worden. Van particulier tot ondernemer, iedereen kan terecht bij Van Reenen Glas. Het snijden van een enkele ruit tot het verzorgen van een groot project, het wordt moeiteloos uitgevoerd door onze vakmensen. Uiteraard wordt er ook glas bezorgd en gemonteerd door het in 1965 opgerichte familiebedrijf.

Isolatieglas is er in meerdere samenstellingen. Zowel de dikte van de glaspanelen als de breedte van de spouw is door Van Reenen Glas volledig naar wens te maken. Het Drachtster bedrijf levert onder de naam ReenPane© hoog rendementsglas. Een betaalbaar, energiebesparend en duurzaam product met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en een lange levensduur. Er is keuze in ReenPane© Basic, Super Plus, Excellent en Super Excellent. Desgewenst gecombineerd met onder andere geluidswerend, zonwerend, brandvertragendend (vanaf 30 tot 60 minuten) en origineel inbraakvertragend ReenSafe© glas.

Kortom; Van Reenen Glas is van alle markten thuis en uw partner voor beglazingen en aanverwante diensten en producten. Kijk voor meer informatie over het bedrijf, de vestigingen, producten en  voorwaarden verder op onze site.